Sov gott fina Maestro!❤️ 2006-2019

     Det var igår som jag fick reda på att Maestro skulle somna in pga blåsljud på hjärtat som var för grovt. 
(null) (null) (null)
(null) (null) (null)
(null)
 Fina Maestro, så glad för att jag fick lära känna denna underbara häst. Glad över att jag fick rida dig under tiden du stod på THF, vår tid tillsammans var helt underbar. Det är kul att få vetat var din resa börja från dag ett och var hans resa fortsatte efter att han lämnade THF och var den tyvärr tar slut. Kan man tänka sig att det finns människor som hittar en och jag hittar människor som varit delaktig i ditt liv, världen är ganska liten ändå. Sista gången jag träffa dig hade jag ett stort leende på läpparna, det är den bästa roadtrip jag åkt på. Alla bilder och filmer jag fått på honom har varit mycket uppskattade så tack till er alla som delat med er. Sov gott älskade vän!❤️
 


Kommentarer
Postat av: Lovisa Blåkulla

Gud vilken fin text! 💕 Han är så saknad! 💕

Svar: Tack, saknaden är enorm!💞❤️
None None

2019-02-09 @ 22:48:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0