Fel klassrum?

Det måste vara den absolut värsta dag jag varit med om på universitet. Kommer till seminariumet idag och det visar sig att man missuppfattat hur hela seminariet skulle vara. Förut när vi haft seminarium så har det varit till för att opponera på andras PM vilket hela min grupp hade antagit även denna gång, det här seminariet var inte alls uppbyggt på samma sätt. Kände direkt att jag bara var på fel ställe, hade lika gärna kunna gått in i fel klassrum liksom. Blev helt förvirrad och herregud vad hemskt det var och det här med engelska är verkligen inte min grej. Nu är ett PM och seminarium trots denna förvirring över och det är väl bara börja läsa det nya artiklarna så snart som möjligt för att påbörja det andra PM i den här kursen. Nu vet vi hur det är till kommande seminarium så då kommer det gå en aning bättre, kan inte gå sämre än det gick idag. Så för att sammanfatta denna dag så gick själva diskussionen sämst och presentationen kändes inte heller nå bra men det gör det aldrig, bara glad att det är överstökat för idag och inte så pepp för de kommande. Nu blir det snart stall, en lungare ridtur i skogen bara, avslutar denna usla fredag lite bättre än den startade iallafall. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0