Det sämsta jag gjort!

 
Har knappt ord för hur dåligt det här blev, hoppas på ett under för att inte få tillbaka det för jag orkar inte skriva mer på engelska på ett bra tag. Det här kan bokstavligen vara det sämsta jag fått ihop, tyckte planen var bra men känns som allt bara blev fel. Har skjutit upp det här i sista sekund och tillslut finns det varken motivation eller tid kvar. Skönt att det är inskickat nu iallafall och lär väl ta några veckor innan man får något svar med tanke på att man har ytterligare två uppgifter samt en tenta som man fortfarande väntar på och det har ju gått ett par veckor. Det går inte snabbt om mam säger så men sakta kommer också fram har jag hört, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0