Vila i frid älskade Mallis❤️

(null)

(null)

(null)

Det har gått en dag sedan den här fantastiska katten, min bästa vän somnade in och det är med stor sorg jag skriver det här. En dag man inte vill uppleva som djurägare men det är något vi inte kommer ifrån trots hur mycket vi vill. Ett eller hundra farväl det gör det inte lättare att säga hej då, jag älskar henne så att det gör ont. Nackdelen med att ha husdjur är att det gör så himla ont när de lämnar oss och det blir inte lättare med åren utan man får lära  sig leva med sorgen och saknaden. Dock är det väl ett tecken på äkta kärlek och jag kan inte riktigt beskriva med ord vad jag känner nu men det är värt ett försök. Huset känns otroligt tomt utan hennes närvaro och det är en del av mig som saknas. Gråter mig till sömns och just nu kan jag inte hålla mig men hon är värd alla tårar som jag fäller. Jag kommer alltid att älska och minnas henne som den absolut finaste och underbaraste katt hon var och ingen kommer någonsin kunna ersätta henne. Hon var speciell men det är också en anledning till att jag älskar henne så, vi har delat rum och allt som varit mitt har varit hennes. Jag är så glad att hon varit med mig den större delen av mitt liv, tack för allt mitt lilla hjärta. Jag älskar dig Mallis, du kommer alltid ha en stor plats i mitt hjärta. Vi syns på andra sidan, hälsa Meicie!❤️ 

(null)

         


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0