Vad visar resultatet?

Hade en bra känsla när jag lämnade in duggan igår men vad resultatet visar är en hel annan femman. Jag tycker jag borde bli godkänd men man kan aldrig veta säkert med poängsättningen för ibland visar det sig att det inte alls går lika bra som det kändes men hoppet finns. Efter duggan och efter nattens sömn så har jag väldigt ont i nacken, tror faktorerna till det är just extramapperet vi fick ha med oss samt att jag sova lite för högt med 2-3 kuddar. Två duggor ska skrivas nästa vecka och dessutom ska ett fjärde seminarium äga rum av PM4, så det måste bli klart så fort som möjligt för den kommande veckan blir det mycket att göra. Satt ett bra tag igårkväll och kom en bra bit även fast det känns som det är mycket kvar att göra. Har suttit även lite mer på förmiddagen men nu är det dags att hoppa i duschen för sen på eftermiddagen ska familjen iväg och fira moster som fyllde år tidigare i veckan. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0