Plugg rakt igenom...

Igårkväll blev det sent men det resulterade att jag eller vi blev klar idag innan klockan slagit tolv och nu är det bara att gå och lägga sig så fort drickan är uppdrucken. Hyfsat less på att suttit och hitta på förkortningar och göra stavfel medvetet för att så mycket text som möjligt ska få plats till duggan imorgon. Klarar jag den inte så är det illa måste jag säga, slitet i onödan typ. Hoppas båda duggorna går som en dans för efter det har jag inte direkt någon mer skola bortsett från PM som ska justeras efter seminariumet idag. Sen är det jobb på måndag, ingen vila här inte men först blir det hästarna i helgen också. C fick vila idag också kör vi imorgon igen fast då kanske syrran ska få testa om hon vill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0