Ny ridhjälm!

Idag när jag satt på seminarium fick jag ett sms om att vinsten hade kommit, så det bara var att hämta den så direkt jag kunde. Åkte efter skolan och hämtade ut hjälmen och såklart öppnade jag den så fort jag kom hem och provade. Den satt bra, lite ovant och har väl inte haft tanken att köpa en hjälm men solskärm men vad gör det, det är bara att man ska vänja sig vid det. Super att få en ny hjälm, och nu sparade man lite pengar också, två flugor i en smäll kan man säga. Det här var en bra tävling jag vann, så glad och så nöjd. Vi får se när premiärturen blir, hoppas inte jag får vänta alltför länge bara men tänkte inte ha den när jag rider karantänhästarna, det vill säga nyhästen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0