Har inte tid...

Onsdag var det idag och det kommer jag till sen men först, gårdagen bestod av att variera plugg med det jag orka. Mådde inte bättre igår än i måndags och det blev väl inte mycket plugg egentligen, läste precis ut sammanfattningen vid tolvslaget och då hade jag läst allt men inte förstått mycket utav det jag egentligen läst. Det gjorde det inte enklare för att allt var på engelska heller men hjärnan var och är inte på topp just nu så kan inte göra mer för tillfället. Tenta eller ja dugga som det säger fast som funkar precis som en tenta förutom att idag hade vi inga tentavakter utan det var det som höll i kursen bortsett från att det dök inte upp i tid. Vi fick vänta i en timma på att den ansvarige dök upp och duggan kändes inte vidare bra heller allt kändes sämst. Mår inte sämre idag och inte bättre än igår men det blir en tripp till stallet och ska försöka orka med två hästar. Ska försöka att inte ta ut mig för mycket för det är en dag imorgon också och man måste påbörja det nya PM:et som ska skrivas. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0