En pigg och glad häst..

Ridtur i finvädret på K och han var på strålande humör. Han var pigg och glad, han har varit relativ lugn och lite mer mot det segare hållet men idag var det full energi. Det märktes tydligen på honom att han hade spring i benen för han ville knappt komman in från hagen, så fort han såg mig gåendes mot honom sprang han iväg. Jag hann knappt närma mig honom men han kom tillslut till mig och han verkade nöjd över att få komma ut en sväng. Han kändes bra och jag är glad över att det känns som att han är tillbaka. Behöver få lite mer positivitet just nu. Nu har man suttit med skolarbetet och det här är min paus. Dags att återgå till skrivandet så man blir klar, det blir mycket skola den kommande vecka, tre seminarium och två PM som ska in. Ogillar att man har typ en dag på sig att skriva innan nästa ska in, hur ska detta gå.
(null)
(null)
(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0