Sportlov men inte för mig...

Det är slut med sportlov för min del nu och man får vara glad över ledigheten man har annars. Har inte haft så mycket skola men i den här kursen är det skola fyra dagar i veckan vilket är dubbelt så mycket än vad man vanligtvis har.
(null)
Igår var det måndag, föreläsning på förmiddagen och ett besök hos morfar och sen stallet på eftermiddagen. Idag var det föreläsning och sen ett besök hos morfar som  innehöll lite trappträning och lite snack. Ledig från stallet men jag hoppas K är bra snart. Han skulle kollas i torsdags men det blev flyttad så han ska väl kollar något i veckan. Jag håller tummar och tår men det går inte så bra skulle jag vilja påstå, hoppas det vänder.
(null)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0