Känslan när det är över!

(null)
Kvart över nio var man på skolan och trots att jag snart studerat i 2 år så vet jag inte vart alla rum finns. Tillslut kom vi rätt och skulle kolla igenom powerpointen för idag var det dags för opponering av en annan räkenskapsanalys/rapport genom en muntlig presentation. Jag överlevde om jag säger så, det är inte min favorit att stå och prata längst fram. Skönt att det är överstökad och vilken känsla när man vet att man har sagt allt som skulle säga, nästan iallafall. Nu är det bara att korrigera det men förstå får man ta tag i kommande tentan som man har nästa vecka. Blir dåligt eller snarare inget plugg i helgen då vi har jour så det är snart dags att gå och lägga sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0