Glada nyheter!

Till en början så måste vi gratulera gårdagens vinst till Timrå mot Leksand, vann tredje matchen med 4-1 och nu är det vidare till att kvala in till SHL. Vi håller tummarna och hoppas att Timrå gör en repris  och vinner fyra första matcherna då det är bäst av sju. Heja heja!
(null)
Vi lämnar gårdagen. Idag har man varit ledig från föreläsningar men kommer inte undan skolan för det. Åt thai till lunch och sen plugg här hemma fram tills att vi åkte till stallet. Idag fick jag skritta en tjugo minuter på Boye ute och inte så kallt förutom händerna. Ett ridpass på Prince väntade därefter och han kändes fin, stel i början men blev riktigt fin och tyckte han mjukna i sidorna. Positivt positivt och vi hade lite bommar först som sedan byggdes upp till små räcken. Det var ett bra ridpass och jag blir lite smått frustrerad på att hästen är sned men kan inte göra mer än att försöka justera det. Vi fortsätter och jobbar på jag och P medan Kupido är borta från verksamheten. Tillbaka till en till glad nyhet, K ska skrittas igång efter att ha stått en månad nu. Stor tumme upp för det och ingen kan väl vara gladare än mig för det. Avslutade kvällen med lite fika med några från ridgruppen medan vi satt och kolla på lite hoppträning. Saknar när man själv var med och hoppträna med Avalon, vår gamla hoppgrupp.
(null)
(null)
(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0