Sveriges nationaldag!🇾đŸ‡Ș

Klockan stĂ€lld sĂ„ att man skulle hinna med stallet innan jag skulle göra mina naglar. Blev ett pass pĂ„ ridplan, skrittade fram och av ute i skogen. Seg hĂ€st men han gjorde vĂ€l sitt ytterst tror jag. FĂ„r se hur det blir med ridningen nu de nĂ€rmaste dagarna, finns inte direkt nĂ„gon stans att rida och svĂ„rt att rida ut nĂ€r ena hĂ€sten bara skritta. Vi för se vad jag hittar pĂ„. Naglarna dĂ„, det blev en typ av silveraktig fĂ€rg och det Ă€r en typisk fĂ€rg jag skulle kunna ha pĂ„ mina vanliga. MĂ„let Ă€r nu att jag ska försöka ha kvar alla  naglarna till kusin tar studenten nĂ€sta vecka, ska vara försiktig i stallet bland annat. Snart Ă€r ledigheten slut och tillbaka till jobbet imorgon igen men det Ă€r bara tvĂ„ dagar till helg. Veckan har gĂ„tt rĂ€tt fort men det kanske hela sommaren gör, skönt att slippa plugget nu.
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)


Kommentarer
Postat av: Josefin

SĂ„ fina dom blev! :)

Svar: Tack!â˜ș
None None

2018-06-07 @ 11:51:07
URL: http://ericajosefin.blogg.se
Postat av: emma

vilka fina naglar

Svar: Tack😊
None None

2018-06-07 @ 17:46:58
URL: http://nouw.se/islycka

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0