Studentfirande!đŸ„‚đŸŸ

(null)
(null)
Startade dagen precis som alla andra vardagar, med jobb. Klev upp vid sex tiden och gjorde mig iordning inför bĂ„de jobb och student dĂ„ jag skulle direkt vidare pĂ„ det. Tanken var att jag skulle ha med mig klĂ€der att byta om innan jag stack frĂ„n jobbet till hedbergska men pga vĂ€dret imorse valde jag bort klĂ€nningen och körde pĂ„ byxor istĂ€llet. Ă…kte tidigare till jobbet Ă€ven idag för att fĂ„ in lite flex vilket man jobbar in dĂ„ vi gick tidigare i och med att vi skulle pĂ„ student. Det blev rulltĂ„rta pĂ„ jobbet idag vilket hade att göra med den digitalafunktionen  som tillkommit kan man sĂ€ga. 
FrĂ„n jobbet till hedbergska blev det en promenad genom stan för att se kusin springa ut frĂ„n trappan. De var inte alltför mĂ„nga klasser och de gick ut som andra klassen. Sedan tillbaka till torget för att hoppa pĂ„ flaken och sen kollade vi nĂ€r det Ă„kte förbi med lastbilarna samtliga varv. Sedan ut till Alnö efter all student grejs var klart i stan, dĂ€r fick vi flytta om tĂ€ltet som höll pĂ„ att blĂ„sa bort. Ute pĂ„ Alnön var vi hela kvĂ€llen och nu Ă€r man redo att dejta sĂ€ngen, trött och taggad för att sova. En dag kvar till helg. Veckorna gĂ„r fort pĂ„ slutet.



Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0