Snabb uppdatering...

Måndag innebär som sagt jobb och eftersom vi blev ståendes i bilkö på morgonen och inte kom till halv sju som vi hade tänkt oss blev det till att jobba över lite istället. Blev kvar till lite över halv sex, en timma efter vi slutat och flexen byggs på. Imorgon försöker vi åka dit något tidigare och vi har ju de som ska göras och imorgon ska jag eventuellt få tillgång till telefon också. Alltid nervöst innan man fått det där första samtalet men lite mer nervöst inför det som komma skall men antar att jag bara behöver bli varm i kläderna. Efter något eller några samtal så lär det bli bra det här, än så länge verkar det inte ringa så där super mycket men säger man det lär det väl ringa hela tiden när jag har telefon.

Efter jobbet kom man hem och sedan blev det en tripp till Birsta. Var in en sväng på guldfynd och kikade lite på några ringar och sen letade jag efter någon klocka. Eftersom man redan har klockar i silver och guld så har jag funderat lite om jag skulle köpt en i rose men jag är lite fundersam om jag verkligen kommer använda den samtidigt som jag bör andra smycken, tex ringar. Där ligger funderingen just nu men vi får se, kanske blir en till i guld också, man måste ju kunna variera. Dessutom var det rea på guldfynd just nu så då måste man ju passa på tänker jag, har länge varit ute efter en klocka men inte varit ute i affärer och provat. Det fynd jag gjorde var ett par brillor från guldfynd som var nedsatt faktiskt och mina solglasögon lyckas alltid böjas efter en sommar, så dessa var nödvändiga kan man säga.
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0