Lång dag på jobbet


(null) (null)
(null)
Klockan var ställd och tio i sju var man pp jobbet idag och hann göra mina kompletteringar som kommit in och börja granska lite. Avbröt det och övergick till att eftergranska ett par högar från de nya, totalt från typ fyra stycken olika handläggare. Ramlade även in en hel del samtal idag, tror det blev fem totalt vilket är mer än vad jag haft sen jag fick telefon. Det går riktigt bra just nu, det flyter på både med samtal och granskandet i det stora hela. Vi har blivit fler som tar brister så från och med imorgon är vi cirka 17 stycken som delar på de resterande bristerna. Det kommer från de som inte skriver föreläggande och från att bara vara fyra till sjutton är väldigt skönt. Igår gick hela dagen åt till att brista typ och det som granskades gick till att utbilda de nya i att registrera. Nu är en övertid på begäran gjord och det gick väl bra, kom hem och käkade en välförtjänt middag. Det blev kinamat från Haga wooken och det var gott sen så kom tröttheten ikapp vilket visade sig när jag somnade i soffan. Får se hur lätt det blir att somna nu då men det är ju en ny dag imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0