Hmm?

(null) (null)
(null)
Frågan var ju om man skulle göra premiären i den nya hjälmen i onsdags. Vill ju ha den när jag rider Kupido men om det var honom jag skulle rida var jag inte säker på. Det var avslutning på terminen och det var önskan om att hoppa så jag räknade bort K direkt pga att han varit skada. Vi alla var ju medveten om att vi skulle hoppa och bättre att K får vänta med det tills efter sommaren när de ändå är så nära. Han är väl inte redo för det än tänkte jag men ack så fel jag hade. Det tråkiga var ju att jag frågade syrran om jag skulle ta med hjälmen för säkerhetsskull men hon tyckte det var typ meningslös när varken jag eller hon trodde han skulle få hoppa. Vi hade mer eller mindre hoppning/markarbete och jag fick avsluta mitt sista terminspass på K. Han var hur taggad och hoppsugen som helst, något mer än mig faktiskt men härligt att han är så glad. Nu får han ett förtjänt sommarbete innan vi kommer igång igen och jag hoppas att vi kommer ut på banarna igen.
(null)
Bästa K!❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0