Helg...

(null)
Att det är 24 timmar av dygnet är inte något man känner av när man jobbar då man inte hinner med så mycket. Jobbar fram till halv fem alla dagrar utom idag, då slutar vi kvart över fyra. Sen tar det ju ett tag innan man är hemma också, jag skulle haft ett privatplan skämt och sido. Nu har jag även klarat av den första veckan för det här året och ingen telefon ännu vilket jag kan tycka är lite skönt ändå. Idag har vi granskat och skickat föreläggande på de handlingar som krävde det och det som skulle registreras fick de som går utbildning. Efter jobb blev det stall men C fick vila och jag fick göra stallsysslor och agera fotograf och så vidare. Imorgon är det hopptävling och tråkigt nog så får man stå över den här med men jag har blivit van, har jag ingen häst, egen häst så är det svårt och det är ju en nackdel för mig. Tråkigt som in i bomben för det hade varit kul att få vara med, nu är ju inte Kupido full igång för att hoppa men han jag "hoppade" sist på lektionen hade ju varit något. Men jag får avstå som jag gjort de tidigare tävlingar det här året, inte startat något faktiskt men jag kan inte göra något åt detta utan få agera hästskötare och kanske tävlingscoach åt syrran istället. Jag ska försöka hålla mina naglar hela, för dessa vara hel iallafall till på torsdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0