Fortfarande vaken...

Sista övertiden för den här veckan är avklarad men det väntar ett par till övertidskvällar garanterat, de närmaste veckorna är det övertid både tisdag och torsdag. Vi fortsätter och bristar, granskar, tar hand om ens egna kompletteringar, tar samtal och mer av det kommer det att bli gällande samtalsbiten. Det börja närma sig för att bli sittande på backen men inget är väl spikat riktigt än men planen är att vi ska hjälpa till att avlasta ordinarie eller de som redan sitter där. Det blir väl mer samtal ju närmare augusti vi kommer men vi tar det som de kommer, en dag i taget. En dag kvar innan det blir helg och jag tror inte att jag jobbar över något imorgon, kanske att man ska försöka att åka dit till sju men vi får se. Det beror på hur man känner sig när man vaknar imorgon, hur pigg man är vilket också beror på hur fort jag somnar ikväll. Jag är fortfarande vaken vilket kanske är lite förvånande, i tisdags efter övertiden så somnade jag i soffan så fort jag käkat middag efter att jag kom hem från jobbet. Middagen har jag ätit och nu sitter man framför datorn och det börjar bli tid för att lägga sig och sova. 
gammal bild men vad gör det om tusen år...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0