Första samtalet

Ännu en dag har gått och idag har man kämpat på, mycket brister nu, man längtar tills vi blir lite avlastad. Just nu är vi fyra stycken som delar på alla brister från sommarjobbare så det är en hög. Fick även tillgång till telefon idag och använder nu en lite annorlunda gentemot vad jag hade förra året. Mitt första samtal för den här sommaren kom idag på eftermiddagen och det känns skönt att man var fått det första nu. Det blev inte lila lång arbetsdag som igår men haft mycket idag så det blev till att jobba över lite. Imorgon ska man ut och äta efter jobbet så man passar väl på att jobba tills man ska käka tänker jag. Det blir lite av en återträff skulle man kunna säga och det blir trevligt. Efter jobbet är man hyfsat trött så det blir lite serietittande och såg klart TA i söndags och nu har jag börjat se på Guidance, valet av den var enbart för den fanns att se på TV:n men håller tummarna för att den blir bra. De få avsnitten jag hunna sett så är det väl ingen serie jag skulle rekommendera direkt.  
(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0