Berättade aldrig hur det gick....

Det blev lite mycket om annat i onsdag att jag helt glömde att skriva hur ridpasset gick med Rick, han hade ganska mycket att leva upp till eftersom att jag egentligen skulle haft K. Anledning till att jag fick göra ett byte var för att det blev hoppning istället och det är för tidigt än för K så istället fick jag R. I början kändes han seg men tyckte att det blev bättre och det blev bättre. När vi hoppade fram gick det bra när vi sedan började hoppa en kortare bana bestående av tre hinder tyckte jag att vi tappade flytet lite i slutet men ridpasset kändes bättre och bättre. Avlsutade med en bättre runda på en bana bestående av kanske fem hinder. Bilderna är dock inte nytagna utan det är från 2015 när vi fick vara med på startfälttävlan vilket var super kul. Det hade man velat göra om, fina Ricken vilken trotjänare!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0