Lönen är på G

Det har varit väldigt fuktigt i luften idag på jobbet och har gått från att frysa till att det varit skönt. Det har blåst kallt när man suttit ute på lunchen och fika. Det blev bullfika på jobbet idag också då det var en på avdelningen som fyller år, så det blev lite gofika till eftermiddagsfikat. Jobbade lite mer än dryga timma extra bara för att fortsätta öka flexen för snart blir det inte något mer flexande, då blir det till att använda flexen vilket jag kommer att göra mot slutet. Lönen är påväg in och det är ju en härlig känsla och extra roligt när det rullar in lite mer än tidigare månad och det får man tacka övertidskvällarna för. Efter jobbet åkte jag och syrran hem en snabbis innan familjen åkte och körde en runda frisbeegolf i fagervik och det blev väldigt blandade resultat mellan banorna eller korgarna. Första gången jag körde de "korgarna/banerna" och tror jag måste ha mer tur och mer träning för att de ska ge mig ett bättre resultat, hamnade på en tredjeplats idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0