Kan inte få nog!

Jag kan aldrig få tillräckligt många hästbilder, finns alltid plats för fler i min telefon kan jag lova. Så det här är inte alla men varje bild visar en annan häst men mina favoriter så att säga kommer att dyka upp mer i veckan. Tänkte att jag kunde bjuda på ltie olika hästar för vi har ju en hel del ridskolehästar, känns som mycket skimlar på bilderna men detta är inte alla, vem vet kanske kommer en del två. lla dessa är tagna idag då vi eller iallafall jag ville upp och träffa hästarna. Det är fler man saknar nu än det som står på ridskolan och det är många ridskolehästar som saknas på betet, det känns att de har försvunnit vissa hästar med personligheter som man som ridelev kommer ihåg. Förutom betet på tomatodlingen där ridskolehästarna står ute i söråker så var jag även till den söta gula ponnyhästen som var en del av min vardag för lite mer än ett halvår sedan. En kille som jag saknat massor, lille Avalon min buse. Så sista bilden här nedan är på honom och det kommer fler bilder på honom också såklart, han förtjänar ett eget inlägg så skriver mer imorgon om honom.
(null)
Lite kort om denna dag, vi har inte bara varit med hästarna hela dagen även om jag kunnat. Tog en tripp till birsta och kollade läget lite och avslutade med en mjukglass som var välbehövd.
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0