Jobb och VM matchen i hörlurarna...

Tisdag och första övertiden för den här veckan är överklarad och har några frågor som är sparade tills imorgon. Dagen består av samma arbetsuppgifter som tidigare. Tycker dock att jag stöter på mycket knas nu men annars tycker jag att dagarna brukar rulla på. Sist kvar på jobbet och det är ju väldigt lugnt må jag säga men det har väl ändå varit en bra dag. Sverige vidare till kvartsfinal efter att kammat hem matchen mot Schweiz med 1-0 genom Forsberg i den andra halvleken och nej, jag kunde tyvärr inte se matchen men lyssnade på den genom lurarna. På lördag kan jag se iallafall, då är man bänkad framför tv:n dock tror jag att England kankse är något svårare att slå men jag hoppas och tror på fortsatt vinst. När man kom hem från jobbet blev det typ först en dusch för att sedan käka mat och kolla matchen mellan Colombia och England där England vann på straffar. Hittade en liten rolig bild på insta som jag tänkte dela med mig av, tyckte den var rätt kul.
(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0