Helgen har gått fort!

(null)
Helgen har gått fort och det har blivit en hel del serietittande medan man har varit kattvakt. En serie som jag har blivit rekommenderad att se är prison break och nu efter ett par år så har jag även börjat sett den. Har sett igenom hela första säsongen nu och grabbarna har tagit sig ut men mer än det ska jag inte spoila. Har väl sett en tredjedel av säsong 2 men nu vet jag inte när nästa gång blir då jag inget Netflix konto har men att jag är en person som ser en säsong om dagen och inte ett avsnitt, det är det ingen snack om. Låg och inatt bra länge och brorsan och Elin kom hem någon gång efter fem. Vaknade vid tio och sen blev det några avsnitt efter frukosten. Åkte hem och åt grillat, spelat lite kort då Pontus och Elin med Svea kom och åt med oss. Nu efter att ha vunnit på Chicago ska jag sätta mig vid datorn innan jag hoppar i säng. Ny vecka imorgon!
(null)
Vinnarhanden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0