Sjuk, en av anledningen till dålig uppdatering..

Allt på samma gång typ. Har legat sängliggande med en enorm frossa  de två senaste dagarna. Haft hosta tidigare veckan men det var efter eller när jag red i måndag då jag blev helt slut och förstod att jag kommer bli dålig. Så det blev varken skola eller något stall för min del, känns inte jätte bra att ha missat två sista föreläsningarna innan tentan men hade inte tagit mig igenom dem ändå. Sen att ha tre uppgifter på det här känns orimligt för en att hinna med men ska försöka vila upp mig och sätta mig i helgen. Turen att man hann påbörja ena uppgiften så det inte är alltför mycket kvar på den .
(null)
(null) (null)     
(null)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0