Nyårsmiddag - Trerätters

         Igår var det den allra sista dagen av det gågna året och jag tog en sovmorgon bara för att jag var uppe och såg igenom säsong 2 av gåsmamman natten till igår. När jag klev upp var det fram med dammsugan, fixa snyggt och sedan fixade man naglarna och sen blev jag stående med håret ett bra tag. Tar en sådan tid att locka mitt hår fast det är väl inte så konstigt om man tänker efter men det är därför man gör det så sällan. Provade även att göra kromnaglar på syrran vilket inte blev så tokigt, det blir väl bättre ju fler gånger man gör det och jag måste prova det någon gång jag med.
Jag var färdiglockad och gästerna kom kort därefter, vi åt och körde några minispel samt paketleken. Gick ut strax innan tolvslaget och det var inte lika mycket raketer som det brukar, det trappas ner mer och mer. Ingen bild på efterrätten dock men den fanns villiga tillägga.
(null) (null) (null) (null) (null)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0