Tävlingssugen!

Det är en vecka kvar av ordinarie anmälan till vår lokala hemmatävling och jag måste ju först och främst höra om man får vara med. Jag hoppas och håller tummarna för det men man vet aldrig säkert, kan vara mer komplicerat än så. Vanligtvis brukar jag redan frågat vid så här nära inpå tävlingen men har fortfarande ingen giltig hjälm plus att jag legat sjuk. Jag har inte heller varit på stallet sedan förra måndagen, så länge brukar de aldrig gå mellan gångerna. Vem vill inte vara med och tävla, licensen för honom är klar så isåfall är det bara att lösa min egen och anmäla. Jag är bra ridsugen just nu, inte bara tävlingssugen men jag satsar på att kunna vara frisk nog att rida på imorgon, onsdag. Klarar man att plugga så klarar man att rida, finns alltid lite extra kraft för det. Så vi håller tummarna för att det blir tävling om några veckor.
(null)
Sist vi var med gick det inte riktigt som jag hade tänkt mig, vi vill ha revansch!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0