Brillor på medan snön är ute?

 
(null) (null)(null)
(null) 
Kände det på mig, igår hade jag varit öm i ögonlocket nästan hela dagen så innan jag la mig ansåg jag att det var något svällt. Det tyckte inte de andra i familjen men jag la mig med tanken och tänkte, när jag vaknar imorgon kommer det var värre. Om jag hade rätt, självklart var man mer svullen men det kanske känns mer än det ser ut men ja det är inte osynligt precis. Stramar lite men förhoppningsvis går svullnaden ner och det lär inte strama lika mycket. Tillbaka till skolan igen efter ett litet uppehåll på två veckor pga av sjukdom, missade två föreläsningar bara så har haft det rätt lugnt på den fronten. Däremot har vi ju haft hemmauppgifter som vi haft fullt upp med sen vi blev frisk. Skolan idag klarade vi av, första föreläsningen vi haft på engelska och jag hängde med hyfsat iallafall. På eftermiddagen blev det en sväng till stallet, delade på stallsysslorna och ridningen idag. Imorgon blir det mer ridning och jag hoppas verkligen att det är Kupido jag ska rida. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0