Helvetesveckan är över...

Då var det fredag och alla tentor är skrivna, bara invänta resultaten och ett eller två mirakel, haha. Känner mig inte helt säker på någon av dem men jag hoppas turen är på min sida och skulle vara en lättnad om man hade klarat allihopa. Utöver plugg så var det stall i onsdags och där blev man av med hästen. Kul att slippa Kupido, nä det skulle jag inte påstå och att man måste vara snäll att dela med sig det tycker jag redan att jag gör. Syrran har fått ridit honom när man har ridit igång honom efter skador och dessutom bara på luciashowen ställde man ju upp och bytte häst på kadriljen. Medan syrran fick Kupido så fick jag Rick och det är ju verkligen en bra ridskolehäst precis som alla andra. Jag skulle aldrig tacka nej att rida men när man bara rider en gång i veckan är det katt man vill rida hästen man har, det är väl det som är grejen. Andra hästar sitter man ju på när det uppkommer något problem eller om ryttarna inte känner sig bekväm annars är det dåligt med hästar nu vilket är tråkigt.
(null) 
(null)     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0