Aj

Äntligen tillbaka på K igen, 5 småa hinder på långsidan med ett galoppsprång mellan det gröna och tre till och från det orangea, sen från det lila till det gröna skulle vi rida på fem galoppsprång vilket bildade en båge. K var hoppglad och hoppade väl även om han inte behövde, det märks att han älskar att hoppa och han vill ju ut på banan. På lördag tänkte vi vara med pp en klubbtävling och som vanligt är det maxhöjd så vi får se hur det blir.
(null)
(null)
Förra veckan när jag red så fick jag skav och plåstrade om det men fick ett litet skav av plåstret så jag tog av det vilket jag inte skulle gjort. Rev upp det lilla och fick ett större än förra veckan, lyckat. Så medan ett har läkt så får man ett nytt, känns bra inför klubbhoppningen, lär riva upp allt igen då...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0