S p ä n n a n d e

Till att börja med så fortsätt mitt plugg, har en omdugga på fredag som ska skrivas eftersom jag var 2 poäng ifrån godkänt första gången jag skrev den. Med andra ord håller jag tummarna för att det går bättre denna gång, måste komma in i kursen igen först. Blev även ridning idag vilket var bestämt  och ser fram emot att få komma upp på hästryggen lite oftare. Kul att bli tillfrågad och det kan aldrig bli för mycket häst i vardagen, för jag saknar det men det är inte samma sak att bara rida på ridskolan en gång i veckan. Det var tider då man hade en häst på heltid, den gula busen har man många minnen med bland annat och även med B även om syrran red honom mer. Ville egentligen bara uppdatera lite och säga att jag vill bara att denna dugga ska bli avklarad och godkänd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0