fattar ingenting...

Från ett ställe till ett annat och i slutet av dagen är man hur trött som helst och vill egentligen inget mer än att gå och lägga sig. Dock känner jag samtidigt att jag måste utnyttja timmarna på dagen till max även om motiveringen är noll. Först jobb och fick ingen trevlig överaskning när vi kom till bilen, parkeringsböter och inte roligt när jag är helt säker på att jag hade satt på appen imorse. Förstår varken hur eller varför den inte funkade och det roliga va att jag till och med sa till syrran när jag skulle sätta igång den. Jag får ont i magen av sånt här men nu kommer jag hålla koll på appen och om inte annat kanske ta en screenshot att jag satt på den för ifall den försvinner. Det har ju hänt en gång förut att det inte blivit registrerad men då upptäckte jag det i tid men en böter till ska jag då inte ha, det här var första och sista gången kan jag säga. Åkte in på hööks en snabbis för att syrran skulle lämna tillbaka något vi köpte igår för att de tyvärr var för stora och fanns inga inte storleken som behövdes. Sen hem för att byta om till ridkläder och vidare till stallet. Där fick jag ett leende på läpparna, idag skulle jag rida Kupido och det är alltid lika kul. Vi red ut den övervägande delen i samtliga gångarter men det blev mycket halter för att stå och vänta in segproppen till ponny som var med, jobbigt att hänga på storhästar kanske. Kupido var nöjd över att vara ute i skogen blev en segpropp inne på ridplan där vi avslutade men han kändes bra ändå och det ska bli kul att komma igång på riktigt.
Inte någon vidare fin uppställning men vad gör det, han är bäst ändå!

Kommentarer
Postat av: My Nordqvist

Gjorde samma sak i maj på skolan.... Tog fram appen och trodde jag registrerade parkeringen men tydligen inte.......

Svar: Jag förstår inte, är helt hundra att jag gjorde som jag alltid gör. Nu kollar jag appen lite då och då..😂
None None

2018-08-17 @ 21:55:38
URL: http://mynordqvist.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0