En dag med lite av allt..

Denna tisdag har blivit en liten mix av allt för att beskriva det kort. Jobb 7-16:30 och dagen gick ändå rätt snabbt om man jämför med va det kändes som förra veckan. Efter jobbet blev det en sväng in till rusta och hööks dock fann jag inget åt mig själv däremot fyndade vi ett par stövlar till syrran som inte var med. Rea på rea och det är inte dåligt men ska nog åka in dit något mer något framöver, såg bland annat en hur mjuk och gosig tröja. Har ett presentkort där som jag gärna använder och kanske att den får hänga med, kan vara bra att ha till vintern när det blir kallt. Älskar kläder som känns sköna och man ska väl trivas i kläderna man har på sig. Tillbaka hemma och det blev middag och plugg, nu efter något avsnitt av prison break är jag tillbaka vid plugget. Tentan börjar närma sig.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0