Kupido har flyttat...

Tidigare i veckan, närmare bestämt i tisdags så fick nämligen K flytta ur ridskolestallet och numer står han i privatstallet som börjar bli lite mer blandat med både privata och ridskolehästar. Kupido var väl inte den gladaste utan det är en ganska stor omställning för honom att byta stall och speciellt när han ska gå fram och tillbaka mellan stallen. Det bara snurrar i huvudet på honom iallafalll nu i början men jag hoppas det blir bättre med tiden när han landat lite mer. När jag skulle rida honom första gången efter flytten så bara att hantera K  och rida var en spänd häst vilket jag helt förstår. Annars när man tävlat honom kan han stå lugnt i stallet helt själv men nu blir det en liten annan sak men jag hoppas det bara är nu i början annars får han swischa box kanske. Bästa K!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0