Kupido har flyttat tillbaka!

Igår när vi var på stallet såg man att Kupido och Kaj var tillbaka i ridskolestallet igen, det var ganska väntat fast jag trodde det skulle ta längre tid. De trivdes inte eller de blev väl så fäst vid varandra och kan tänka mig att det kändes sig något ensam där. Det är två lite mer flockbundna hästar så det finns bättre lämpade men vi får se hur det blir. Kupido ska kollas till veckan iallafall och efter det får vi se hur det står med honom, jag hoppas han blir fräsch snart igen, saknar honom. Just nu i stunden så har jag tagit paus från plugg, sitter och försöker få klart PM:et men det går segt just nu. Tycker jag sitter och läser och skriver hela tiden men inget blir ändå bra, jag blir inte nöjd. Vi har några dagar till på oss men skönare ju snabbare man får till det lixom så att man kan lägga det på sidan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0