Välkommen september månad

Det är redan september och hade gärna dragit ut augusti månad till en eller kanske två veckor till. Snart börjar skolan med en ny kurs och jag personligen är inte taggad alls. Det är egentligen ingen ovanligt då jag hittills inte tyckt det varit så intressant men vi får se, jag kör på en så länge och sedan får man se var det bli av mig. Hoppas på en bra lärare som har givande föreläsningar, just nu håller jag både tummar och tår för det med tanke på att kurslitteraturen är på engelska. Det blev stall på förmiddagen och det var lugnt i stallet, efter att stallsysslorna var klara så red vi ut en sväng och tänkte avsluta lite i paddocken men det var inte särskilt bra underlag så det blev inte så mycket ridit där. När man kom hem fick vi ta tag i en uppgift som var klar men har inte tagit tid till att skicka in den då vi inte hade någon deadline, dumt jag vet. Nu är den inskickad och det känns ju bra, bara tentan som är kvar nudå men det får man inte besked om förrän kring den tjugonde.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0