Två pass idag☑️

Sovmorgon en lördag och ännu har det inte blivit något plugg men får väl ta tag i det innan jag lägger mig ikväll. Idag hade även syrran en häst att rida och vi trimmade lite inne. Red som ett y, red upp på medellinjen och flyttade skänkelvikning ut mot spåret och det gick väl bra. Hästen får inte ha så bråttom när vi ska flytta men med någon halvhalt så flyttade han lugnt och fint. Imorgon får man se vad vi hittar på, ingen Boye då heller. Jag funderar på att kanske ta fram några bommar och göra någon lite övning av det om man är ensam i ridhuset. Efter stallet blev det mer träning, ett fyspass och det tog kan jag säga men känslan efteråt är ändå bäst. Funderar om man kanske ska ta en löptur i stallet någon dag den kommande vecka, sa faktiskt till mig själv att jag skulle ha sprungit minst en gång till stallet innan det blir snö. Tänkte att jag kanske skulle ta och göra det också inte för att snön snart är här för vem vet, den kanske inte ens kommer, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0