Efter skolan är det raka vägen till stallet..

Skola i drygt två timmar och det var inte bara genomgång utan lite uppgifter på det också. Super och sen åkte vi hem en snabbis, åt en macka för att få i mig något innan jag åkte upp till stallet.Det blev ingen uteritt igår då det regna så igår fick han vila också tog vi en ridtur idag istället. Avalon kändes pigg men samtidigt väldigt mjuk och fin, det var som att jag hade kunna rida i flera timmar för så bra kändes han. Man vill lixom inte sluta rida, kanske en dag man egentligen skulle valt att trimma men har ville ut i skogen också vet jag att det är fälttävlan hela helgen så lika bra att rida i skogen medan man kan, vill ju inte vara i vägen precis. Imorgon blir lite trim för vår del. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0