Alla rätt, ett fyspass, en hoppträning✔️

Duggan godkänd och alla rätt, hurra för det. Efter man varit duktig och pluggat lite mer efter provet så har jag även varit en sväng hos mormor och morfar och sedan blev det stall på eftermiddag såklart. Ingen ridning i träningsgruppen dock utan idag var det fyspass för oss, inte det roligaste precis. Det gör jag lika bra hemma eller på ett gym för jag menar varför köpa gymkort om man ändå ska träna fys på ridlektionen. Det var inte riktigt vad man hade önskat eller trott man skulle göra på en ridlektion, hade hellre tagit ett program som jag kunna gjort antingen hemma eller i en träningslokal. Rider gör jag för att lära mig mer om hästar och sen utöver det så tränar man annat, en del iallafall men det jag säger är att jag föredrar att rida på stallet och fysträna någon annanstans. Helst skulle jag väl träna själv men efter att ha gått på några pass på etic så kan jag även göra det. Nu blev det lite uppehåll på det i sommar då det blev mycket jobb men istället begav man sig ut på en runda. Har ju sagt åt mig att minst en gång ska jag ha sprungit till stallet innan snön är här och så sent som snön brukar komma så har jag väl lång tid på mig men man vill ju inte att det ska bli för kallt innan heller. Får nog ta tag i det där om det ska ske iår, om jag bara lyckas få med mig någon annars blir det en löprunda själv men det funkar ju i och för sig det också. Imorgon blir det skola,inte så pepp för det men jag kanske blir?

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0