Y:et med Avalon!

 Sov rätt länge och har inte gjort så mycket hemma på förmiddagen egentligen, skulle väl ha pluggat men det blev inte av, surprise. Åt lunch och sedan åkte jag till stallet och började att mockade, hämtade in hästarna och red sen. Hade manegen för oss själva så vi byggde fram som ett y som planerat, därav rubriken. Hade ett sockerbitshinder på medellinjen och sedan fem galoppsprång till den andra "vingen", antingen till ett sockerbitshinder om vi red en båge ut mot vänster eller ett räcke med hinderstöd om vi red en båge ut mot höger från medellinjen. Hoppade lite olika banor på det hinder vi hade och tycker att Avalon hoppade bra idag och jag ska försöka få upp en film imorgon. Det blir ju svårt när både syrran och jag rider samtidigt och vi inte har någon som kan filma men filmade lite från hästryggen så någon film har jag nog. Imorgon blir det en uteritt med A, hoppas på bra väder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0