Uteritt för Avalon!

Riktigt segt att kliva upp idag för att bege sig till skolan men det blev en snabb skoldag. Vanligen har vi två timmars föreläsning men idag blev en mycket kort föreläsning, var klar efter bara 45 minuter så vi passade på att göra lite uppgifter innan vi åkte hem igen. Insåg även att vi gjorde uppgifter vi inte behövde göra, lite över ambitiösa kanske eller bara en miss men då kom man plötsligt fort fram efter bara några tal och ingen är väl gladare än mig för det!!
 
Stall vid fyrasnåret och en uteritt bara jag och Avalon idag. Madicken gick med när jag skritta fram och tog några bilder lite var som på den biten hon gick med mig. Red lite blandat i skog och på vägarna och det gick super, Avalon kändes glad och var hur snäll som helst. Jobbade lite skänkelvikning från sida till sida i både skritt och trav men gjorde även lite tempoväxlingar i alla gångarter. Riktigt bra tryck i galoppen idag och lyssnade väldigt bra på hjälperna, en duktig Avalon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0