Vi har gått in i november månad...

Lite ändrade planera på skolan idag, det blev två föreläsningar idag istället och nu är det bara tentan kvar. Samtliga inlämningsuppgifter är godkända, den senaste fick vi tillbaka idag så det var skönt. Nästa vecka är vi förhoppningsvis klar med kursen om tentan går som jag hoppas, jag håller tummarna.(null)
(null)
(null)
(null)
Efter skolan blev det stall. Först ut idag var Kupido och han kändes väldigt fin och blev mjuk. Han var liksom bra från start det som var mindre bra var väl att han glider ut mot höger på hinder och det måste korrigeras av ryttaren, mig. Efter första ridpasset blev det lite trocadero innan jag skulle rida nästa häst. Avalon kändes och bra från start, han hade bra framåtbjudning när jag red fram och likaså när vi börja hoppa fram. Däremot mot slutet försvann bjudning men det gäller att ta med sig dem bra delarna och tänka över vad vi kan göra annorlunda. Imorgon får han en välförtjänt vila och bara lite ompyssling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0