Söndagstrim i ridhuset..

(null)
Idag trimmade jag Avalon inne i ridhuset och han kändes positiv. Red både serpentinbågar och sen på ena långsidan flyttade jag skänkelvikning in mot mitten och sedan ut mot spåret igen, ett halvt timglas. Tog bort serpentinbågarna när det kom till galoppen men fortsatte på ena långsidan att flytta skänkelvikning i trav och galopp på den andra.  Avslutade med att rida igenom dressyrprogrammet jag ska rida till helgen, LB:1. Avalon blev rund och det var ett bra ridpass från början till slut. Han fortsätter ha en positiv inställning till allt och imorgon blir det antingen en uteritt eller får han vila, vi får helt enkelt se hur jag lägger upp veckan för honom. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0