Hoppas det gjorde susen!

(null)
Klockan stod på sju och man begav sig mot stallet redo för att rida vid halv nio. Var med på en fredagsridning bara för att kunna rida igenom Kupido inför morgondagen. Dagens upplägg var att vi fick trimma självständigt från början till slut. Ridpasset gick bättre och bättre, red igenom delarna av programmet som jag vet vi måste förbättra oss på. Utöver det måste både jag och Kupido vara mer avslappnad än vad vi brukar vara inne på banan men det är lättare sagt än gjort.
(null)
Ut med ena hästen och in med en annan. Avalon trimmades inne idag och han var mer åt det segare hållet så det blir bra med en vilodag för honom imorgon. Han kom igång bättre efter jag ridit fram men det var inte samma energi som han haft den senaste veckan när jag trimmat honom. Red igenom hela programmet en gång bara för att veta att jag har koll på programmet och inte rider fel. Fokuserade även på att göra mycket övergångaroch jobbade även med det på serpentinbågarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0