En tenta, ett ridpass och banbygge senare..

(null)
In till stan för att skriva tenta och jag förstår verkligen inte varför en uppgift ska ge så himla mycket poäng, kan man inte en uppgift så är man nästintill körd på tentan. Tror inte att jag klarar den men då blir jag bara gladare ifall det vore så att jag ändå på något sätt lyckades skrapa ihop minst 50 poäng, det hade varit guld. 
(null)
Tillbaka i stallet efter en dag stallfri, igår fick Avalon vila och Karin var där medan jag var hemma och plugga. Idag passade jag på att trimma innan banbygge inför helgen. Red fram på lite halvlånga tyglar för att  A skulle bli lite varm i kroppen och för att han skulle få lite bjudning. Tyckte att han kändes bra, tar lite tid att komma igenom och få honom mjuk i galoppen men vi jobbar och det går framåt. Ser faktiskt fram emot att trimma till veckan igen.
(null)
Banbygge i dryga två timmar om man bara hade varit fler. Nu är banan uppbyggd och imorgon är det ponnytävlingar och man ska jobba. På söndag är det dags för tävling, då är det storhästarnas tur.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0