Det är imorrn det gäller!

(null)
Dax för mardrömmen, nej nu tar jag kanske i lite för mycket men imorgon är det klubbmästerskap i dressyr. Ser inte direkt fram emot att rida dressyren men vi ska göra ett tappert försök och jag hoppas på att jag har en bra känsla efter ritten. Nöjd, jag vill vara nöjd med min prestation och även hästen men man måste träna för att bli bättre. Jag har kollat och ridit igenom programmet, analyserat vad jag ska förbättra sen förra dressyrtävlingen men ska även försöka göra allt snäppet bättre. Vi får se hur långt min plan tar oss förutsatt att jag följer den, har inte råd med några misstag. 
(null)
I april när vi tävlade sist hade jag ingen bra känsla men vi fick med oss en rosett hem, nu höjer vi ribban!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0