Dag två, jouren överstökad✔️

Äntligen är jouren över för denna gång och man är helt slut i kroppen och även lite smärta från min avramling men det får man leva med, det är vissa rörelser men det blir nog bra om någon dag. En summering av helgen så har hästarna skött sig, lite piggare idag men inga större beskymmer då allt har rullat på ändå. Kupido har fått manen klippt och den är fortfarande rätt lång trots att man klippte nästan halva manen. Man hade kunna tro att han skulle spara tills han hade lika långt hår som mig, haha. Nu är en bit av och får se om man fixar till den i veckan något mer eller om den får vara sådär, tävling till helgen. Avalon riden i ridhuset då jag inte blev så glad över vädret men då fick han köra lite markarbete idag också får han komma ut imorgon. Han var pigg och verkade glad så det var roligt att se. Hade lite travbommar och två sockerbitshinder också red jag först som en åttvolt på travbommarna och sedan red jag bågar, tre travbommar och fatta galopp i bågen också ut på den upphöjda bommen på sockerbotshindret. Avslutade med att ta långsidan, alltså de två sockerbitarna på fem galoppsprång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0