Dag 2 med Alexander Zetterman!

(null)
(null)
Igår var det clinic på vår ridklubb och det var Alexander Zetterman som kom upp till Timrå. Det var en rolig, intressant och givande clinic som jag skrev igår. Verkligen superkul att just han kom upp hit när man varit och sett Jens och Peder Fredricson samt Malin Baryard tidigare. Jag är nöjd, fått inspiration och nya lärdomar som jag kommer att försöka ta med mig i ridningen. Det räckte inte med clinicen igår utan när man har möjlighet att kolla så åkte vi upp och såg hoppträningarna Zetterman hade idag. Det var tre grupper och sen ett litet plus var väl att han hoppade S, en av hästarna han red igår på clinicen. Lite mer höjd på hinderna idag och det var inte bara det som var kul att de utan även hur enkelt det kan se ut. Kort sagt, efter dessa två dagar med Alexander Zetterman hoppas jag verkligen att det händer fler gånger. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0