ändrade planer tusen gånger om...

Först var det skola i två timmar och äntligen började man åtta men då vill man knappt komma upp ur sängen. När man väl är uppe och skolan är över så känns det skönt, då har man hela dagen framför sig. Några fönster är nu putsade och hyllor är fräscha och allt är nästan på sin plats. Dammsugaren får åka fram imorgon också lite städning av skrivbord och kläder. Tanken var att Avalon skulel antingen ridas idag eller imorgon och vila den andra dagen. Idag bestämde jag mig för att han fick vila men då fick syrran jobb och vi skulle ändå upp dit så det kände jag att jag bytte bara dagarna för egentligen spelar det ingne roll men då fick han tyvärr inte komma ut då man får reda på allt så sent. Tänkte att jag trimmar väl inne en dag till då jag inte ville rida ut i mörkret men då var Linn på stallet och hälsa på honom och ville så gärna rida, det slutade med att hon red honom också får han vila imorgon.
Det slutade med att det blev en dag i stallet bara med snack och lite hästmys för min del
men nu blir det tv och sedan dejtar jag kudden, skola imorgon igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0